אין כמו פינגווינים. פעם זה יהיה מועדון, ויש אומרים המועדון, אחר כך גלידה, ויש אומרים ה… אבל היום זה פשוט פינגווינים.
קבלו כאן רעיון מגניב שבאמת עושה שימוש בפינגווינים, ביכולות של הסמרטפונים, אבל לא פחות חושב בצורה בה המוח שלנו מחויט להתלהב מדברים קטנים וחמודים.
קוראים לזה מציאות רבודה (augmented reality) ויש כמה סטרטאפים ישראלים שרוצים הפוך את זה למשהו שגם עסק קטן יכול להרשות לעצמו ליישם (הירשמו לנויזלטר אם אתם רוצים להעדכן על הסרטרטאפים האלה 🙂
אקווריום בטוקיו (כמו המצפה תת ימי -רק בלי הקטע של המצפה), חיפש דרך למשוך מבקרים. קבלו (2:00 דקות).
לעמות זאת הנה דוגמא לשימוש פחות מוצלח באותה טכנולוגיה. כאן המלון רצה לעשות שימוש ב״מילה האחורנה״ בשיווק, גם אם היא לא ממש מתאימה. תיירים יכולים להסתכל בחוברת המודפסת, להוריד אפליקציה ושכשמכוונים אותה על החוברת היא מפעילה סרט תדמית – וואו, אפשר למנהלי מלון פשוט הכל (מעניין איזה משרד פרסום דחף להם את זה?). אם לא ברור לכם מה הבעיה אז: א. אף אחד לא יטרח להוריד אפליקציה בשביל לראות פרסומת, ב. אפשר לשים סרט באתר שלהם פשוט או להשתמש כQR code (נדבר על זה באחד הפוסטים הקרובים). אתם מוזמנים לצפות ולהתרשם בעצמכם (1:10 דקות).
אם יש לכם רעיונות מעניינים, נשמח אם תשתפו בתגובות כאן למטה.
ושוב אם מעניין אותכם לקבל השראה ורעיונות על איך טכנולוגיה דיגיטלית יכולה לקדם את עסק התיירות שלכם הירשמו לנויזלטר שלנו